lørdag 17. mars 2012

kjøpmannsdisk på kjøkkenet !


Kjøkken!

Ja for på kjøkkenet tilbringes mesteparten av tiden når en er innomhus, og det er på kjøkken en legger i fra seg absolutt alt mellom himmel og jord.

Da måtte det bare finnes en grei og praktisk løsning på dette, og hva er bedre enn en lang disk med skuffer og kurver.
Og i tilleg få plass til både pc styr, printer mm =)

Hadde 2 slike gammle furudisker stående, planen var egentlig å lage stuebord av de, men nå kom de til annen nytte.

FØR OG ETTER BILDE:
Egentlig har jeg fått beskjed om å ta det med ro, da den siste tiden med forskjellige oppdrag og butikk har tatt helt av, og jeg ble pluttselig litt sånn der utbrendt, men å sitte stille.....hmmm...tja , ikke enkelt det nei, men så lenge jeg føler at jeg kan få gå litt i slow motion og fremdeles kunne få leke meg med interiør, så må vel det være bedre enn å IKKE GJØRE NOE I DET HELE TATT (mener nå jeg i allefall) ;))
Og må jo få si at for de av dere der ute som syntes det er en stund siden jeg har fått inn nytt på nettbutikken, så vil jeg bare fortelle: det kommer i slutten av neste uke =)
UANSETT
her kommer da noen bilder fra kjøkkenet og kjøpmannsdisken !
håndtakene var i messing, de malte jeg hvite, hadde på litt syre for så å pusse de så de ser litt eldre ut =)
 OG SLIK BLE DET ALTSÅ MED ROTET PÅ KJØKKENET.

ØNSKER ALLE EN RIGTIG FIN HELG
og koooooos dere masse =)

5 kommentarer:

  1. Kjempefint!! :)
    Ønsker deg en fin ny uke :)

    SvarSlett
  2. takk for hyggelig kommentat på bloggen min :-)
    er ute etter en sånn benk selv...trenger en i stuen :-)
    liker utrolig godt stilen din....og jeg følger med hva du foretar deg ;-)

    Ha en fin dag og ta vare på deg selv :)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Jammen var dette en flott ide! Den ble kjempeflott.

    SvarSlett
  4. Den var jammen meg FIIIN!!Noe så kretivt og lekkert =)
    Ønsker meg virkelig en slik jeg også merka jeg =)
    Ha en fin fin dag!
    Klem Line

    SvarSlett

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...